LOGÓ: Ez egy jó állomás!   maztro BVE-s munkái

Galéria

képek a 3-as villamossal kapcsolatban



Egy valódi fotó a Csengettyű utcai megálló felől. - Jön a vili! :) - A képet magam „kaptam le”. - Hogy ezt a növényzetet hogy fogom reprodukálni?... :D

Jelenleg nagyjából ennyi a budapesti 3-as villamosom pályája, de amint elkészül a tw6000-esem, elkezdem komolyabban is kiépíteni a vonalat.

Az általam épülő tw6000-es oldalról, elölről, 1570-es pályaszámmal. A kép a 2009. Július 2.-ai állapotát tükrözi az objektumnak, amely folyamatosan fejlődik.

Az általam épülő tw6000-es oldalról, felülről. A kép a 2009. Július 2.-ai állapotát tükrözi az objektumnak, amely folyamatosan fejlődik. Minden ami a tetőből látszik a valóságra hajaz - persze még nincsen készen az egész.

Van már indexeléshez felhasználható textúrám is, de ez jó darabig nem lesz még beépítve a villamosba, az animálás még messze áll tőle(m), de biztosan megoldható, így egyszer bele fog kerülni! :) - A kép a 2009. Július 2.-ai állapotát tükrözi az objektumnak, amely folyamatosan fejlődik.

Ilyen az elektronika (legalábbis úgy tudom, hogy ez az) kezdetben, a méretek kicsit túlzottak. Azért a részletekkel nem fogok túlzásba esni, ennyi lesz, és az oldalai kapnak valami értelmesebb festést. A kép a 2009. Július 2.-ai állapotát tükrözi az objektumnak, amely folyamatosan fejlődik.




a tervezett, budapesti fiktív KVE metróvonalam képei



Egy indulásra kész metrószerelvény Budatétényen a Camponánál a „pihenővágányon”. - Innen indulna a budapesti KVE metróvonalam, amit egyszer majd meg szeretnék építeni. Ez a pályarész ha jól emlékszem 2009 elején készült, de már jó régen félbehagytam a további fejlesztést. A kép openBVE-ből való.

Campona, Budapest megállót most hagyja el egy pár utast szállító metrószerelvény. - Eléggé kezdetleges a környék, a háttérben látszódó bal oldali tíz emeletes ráadásul fordítva áll... A megállóból azért 4 vágány ágazik ki (még ha ez nem is látszik jól), mert idevezettem még a DB-R metrót is, ami egyébként a másik irányban látszólag Érdig közlekedik tovább (szeretném, ha így lenne).

Már rögtön a Campona megállója után alagútba vezetnek a sínek. A következő megálló a Városház tér lesz, ezen 2 km alatt durván 40 méternyit "süllyed" majd az alagút a föld alatt, aztán a Duna alá fordul, de az útvonal részleteit egyelőre nem kívánom tovább ismertetni. ...az objektumok itt még nem éppen kidolgozottak...

A Campona épületét azonban (már ami készen van belőle) elnagyoltam, vagy elapróztam (most melyik melyik is?), gyakorlatilag az összes tégla a helyén van, és ezt szeretném így is hagyni. :) Természetesen a sínektől jóval távolabbi részeket le fogom egyszerűsíteni. - Ajánlom megjárni Budatétényt, és észlelni a helyszíni hasonlóságokat, nekem nagyon tetszik! Így fog remélhetőleg a 3-as villamos is épülni, pedig megannyi nehézség lesz abban is! Például Élessarok! ;-)

Az előző virtuális kép a valóságban ilyen. Nézegettem, a virtuális textúráinak a méretét, és az tűnt fel, hogy akkoriban még nem akartam azokat kényszeresen 512x512 alá vinni, pedig néhol lehetne... :)

Ha már felhoztam Budatétény megjárását, megmutatnám ezen épületet is, ami szintén el lett kezdve. Nem tudom pontosan mi ez, ha valaki tudna segíteni, örömmel venném az objektum elnevezése miatt! :D

Tartalomhoz ugrás

Kattints valamelyik témára, hogy ahhoz ugorhass!

képek a 3-as villamossal kapcsolatban

a tervezett, budapesti fiktív KVE metróvonalam képei


Az oldal tetejére!

© maztro 2009